Sähköposti-ilmoitusten hallinnointi tapahtuu ylläpidon tapahtumien kirjausasetuksissa.
1. Mene ylläpitoon ja tarkista Omat tiedot välilehdeltä löytyykö tiedoistasi sähköpostiosoite. Jos ei, lisää se sinne.
Käyttäjät välilehdeltä pääset katsomaan myös muiden käyttäjien tietoja ja lisäämään sähköpostin tarvittaessa.
2.Valitse valikosta Järjestelmänvalvoja -otsikon alapuolelta Tapahtumien kirjausasetukset.
3. Näet listattuna IMS-järjestelmän kaikki osiot. Pääset muokkaamaan tietyn osion ilmoitusasetuksia klikkaamalla sen auki.
4. Valitse mistä tapahtumista järjestelmä lähettää sähköposti-ilmoituksia.
Huom! Älä raksita kaikkia ruutuja, vaan käytä harkintaa mistä ilmoituksista on todellisuudessa hyötyä. Näin et tuki omaa tai kollegasi sähköpostilaatikkoa.